Sunday 20 July 2008

INTRODUCE!!

Salam solidariti dengan pelukan hangat dan komunikasi dalam energi cinta penuh perubahan dalam kehidupan yang makin parah saat ini. Ruang ini adalah ruang kolektif yang dibangun untuk menjadi wadah informasi dan diskusi untuk kita bersama.

A//LIBERTY COLLECTIVE adalah salah satu kolektif gerakan yang diasaskan dalam satu gerakan yang beragam corak fikir yang ada. Jadi mungkin ramai yang bertanya, apakah ini adalah blog khas para Anarkis? jawap kami tidak! ALC cuba menawarkan satu kebersamaan dalam segi berfikir,kehendak,dan aktiviti. AlC cuba memaparkan satu ruang diskusi untuk mengajak kawan-kawan semua memberi atau berkontribusi materi tentang isu-isu yang berlaku di dunia saat ini.

Dewasa ini, Kita akan mendengar banyak teori yang dikeluarkan oleh mulut-mulut indivdu yang berbicara tentang sesuatu dengan lantang,tapi hasilnya tidak ada sama sekali. ALC Cuba memberi informasi melalui dunia maya (Internet) yang mana dengan cara ini kita lebih mudah mengasses berita-berita yang berlangsung saat ini dengan mudah, dan sedikit lebih mudah dibandigkan dengan aksi langsung yang selalu berawal dan berakhir dengan po dan kontra dari individu-individu yang ada dalam satu komunitas kita sendiri.

Tiada banyak yang ingin di bicarakan dan harapan kedepannya dapat lah blog ini dijadikan sebagai media kita bersama,dan menjadi ruang diskusi kita secara bersama.

MENOLAK TUNDUK,BERKARYA TANPA HENTI,AKTIFKAN SESUATU IDEA DENGAN BERMULA DARI DIRI KITA SENDIRI!!

-A// LIBERTY COLLECTIVE

1 comment:

A//LIBERTY COLLECTIVE said...

Komrad!
Diskusi akan terus dijalankan tanpa resmi di Osman. Untuk acara terdekat, kita akan list kan point-point info Praktik Anarki, sejajar dengan isu minyak naik dan juga tetek benget politik pemerintahan kerajaan BN sebelum/ selepas election.